неделя, 4 декември 2011 г.

Всичко е във нас и Всеки е във всеки

Розмари Де МЕО
ЧУЙТЕ СИЛАТА НА ЗЕМЯТА си! Безплатно...
Много въпроси ми минаха през главата през последния месец. Признавам , че много от тях ме ядосаха. Други ми помогнаха отново да стъпя на пътя си.
Другите са другарите през чиито очи преоткриваме света!-Ди Ал Пе
Питах се, защо духовните хора в България се прехласват по “ченълинги”, “послания от а...рхангели”, азиатски системи и европейски Учители на Новата епоха, а не прочетат поне една българска приказка? Защо са склонни да пестят пари и да платят огромни суми, за да отидат до Тибет, Перу или Индия, а не знаят къде е Белинташ ? Защо толкова велики умове са обявили Българската земя за свещена, а ние пак й обръщаме гръб?
Знаете ли кога си отива едно знание? Не когато има битки против него, не когато участва в правото на избор и губи, защото не е предпочетено! Едно знание умира, когато е забравено. Не е страшно това, че политици и търговци продават земята ни, страшно е че духът й я предава. Нима душите ви не изпитват жажда за водата на Рила, нима очите ви не жадуват красотата на Родопите, нима не ви влече магията на Мадара? Нима не чувате гласът на собствената си земя, на любовта й ?
Боли ме. Знам, че Бога няма принадлежност и че Любовта е универсално понятие. Но знам и че всеки камък си тежи на мястото. И ако един човек няма душа да чуе енергията на собствената си земя и кръвта си, аз не мога да повярвам, че той е служител на Светлината! Първият избор, който душата ви прави в това прераждане е към тази земя. Моля ви, помислете за това, когато в поредния “ченълинг” се свържете с Аза си!
И ако поне малко съм ви провокирала(предизВИКАЛА) елате в неделя, на 4-ти декември да ви направя едно предложение. То се казва ОГНИЩЕ и идва от моите 10 години търсене и от тази земя. Ще го споделя с вас абсолютно(наПЪЛНО) безплатно! Толкова ми е мило за душата на България, че ще ме направите щастлива , ако току виж се окаже, че не съм права!

ТАЙНСТВОТО В НАВЕЧЕРИЕНО НА НИКУЛДЕН

Тъй като представянето на ОГНИЩЕ е в навечерието на Никулден, ви каня на Българско обредно наричане! Това, обаче не е безплатно! Подготовката за извършване на това тайнство отнема сериозно време и труд.Тъй като е в този ден, обаче ще ви струва само 20лв. и попълването на въпросник, който ще получите ако се запишете на имейла ми rozmaridemeo@gmail.com ХОРА , КОИТО НЕ СА ПОПЪЛНИЛИ ВЪПРОСНИКА, НЕ МОГАТ ДА УЧАСТВАТ В ОБРЕДА. Подробности за Обредът и ОГНИЩЕ вижте на www.narichane.com
Вижте повече

За всички, които ще бъдем заедно утре! Огромни са радостта и вълнението ми от вашата искрена съпричастност и предпочитам да не пиша сега нищо друго освен Думите! На Обреда за Никулден се нарича за Мъдрост и Прошка. Хората, които ще присъстват са заявили волята си да участват в тайнството, за да получат Мъдрост и Прошка, чрез Думите, символите Оренда и българските си корени. След това заедно с тях,... ще изречем и Думите към Земята, която е наша родина. Споделям ги с вас. За първи път, от както правя Българско обредно наричане, споделям Думите по този начин... Накарахте ме да повярвам, че има огромен смисъл в това! Изречете ги утре заедно с мен в 17.30! ДА БЪДЕ!

Душите си сега събираме
като корени тука преплетени.
Пред теб заставаме, Майко,
в тоз час тихом, притихнали.
Да знаеш, че помним, Майко,
коя земя сме избрали!
Къде сме първом продумале
и първа радост посяли.

В поток се превръщаме, Майко,
за твоите корени жадни!
Във рози, разцъфваме, Майко,
по гръдта ти редом закичени!
Сълзи сме, Майко, в очите ти
от радост буйна потекли!
Огън сме, Майко, запалили,
ясна звездица по Пътя!

Да бъде Слънце в Душата ти!
Че от Бога си ни посочена!
Плодове да дава Земята ти!
Благодат да извира от Тебе!
Сила да е в бъднините ти, Майко!
И да е мъдрост в словата ти!
Да са чути песните ти, Майко!
И да е памет за Вярата ти!
Да пребъдеш, мила ни Майчице,
в Радост тук преродена!
С Вяра и Мъдрост засята!
С Любов и Светлина пожъната!

РЕЧЕНОТО ДА БЪДЕ СТОРЕНО!

Няма коментари:

Публикуване на коментар